Kom med til event!

I den kommende tid vil jeg afholde et par events ifm. med filmen ‘ULTRA’, det første startende allerede i morgen. Her håber jeg at du måske har lyst til at møde op, og få én på opleveren:) I morgen løber alle dem der har lyst fra Marathon Sport ved Åboulevarden kl. 16.30. Målet er at søge mod voldene ved Christianshavn, for dermed at få fingrene i lidt city single trail og undgå asfalt så vidt det er muligt. Efter løbeturen vil jeg fortælle kort om filmen, mens at Marathon Sport deler snacks ud SAMT deler et par lodtrækningspræmier ud:) Læs mere om eventet her
10

D. 19. oktober i Gilleleje afholder jeg sammen med Gilleleje Fitness igen et event, dog denne gang et større af slagsen. Vi starter eftermiddagen med at løbe en 10 km terræn tur, hvor målet er at vise Gilleleje fra en lidt anden vinkel end den de fleste sikkert kender. Senere på eftermiddagen vises ‘ULTRA’ i Gilleleje Fitness’ lokaler, efterfulgt af et 45 min foredrag om det at løbe ekstremløb. Dette event koster 65 kr at deltage i, og du kan læse mere her:
Gilleleje Fitness

Det kræver noget musik/ The Mountains – The Mountains:

– Andreas

2 responses to “Kom med til event!

  1. Hej Andreas

    Håber du har det godt?😜

    Hvornår kommer du til Jylland og hvad koster
    det at få dig ud og holde et arr. evt i en løbeklub ??

    God aften & nyd det gode i livet…

    Best regrads
    Brian Hansen (team Vulk)😉
    Pulz Jeans
    + 0045 20260055

    Den 03/10/2013 kl. 16.16 skrev “Exploring The Limits” <comment-reply@wordpress.com>:

    exploringthelimits posted: “I den kommende tid vil jeg afholde et par events ifm med filmen ‘ULTRA’, det første startende allerede i morgen. Her håber jeg at du måske har lyst til at møde op, og få én på opleveren:) I morgen løber alle dem der har lyst fra Marathon Sport ved Åboulev”

Skriv et svar

