Der er lys for enden af tunnelen!

I går skete det jeg længe har ventet på – min første løbetur siden operationen! Hold kæft det var fedt at svinge benene hen ad gaden, selvom der godt nok kun var tale om 300 meter. Løbeturen kom på baggrund af at osteopaten fra Cause Klinikken søgte at jeg skulle til at presse kroppen lidt igen, simpelthen for at teste om alt går i den rigtige retning. Efter løbeturen skiftede jeg over  til en højintens cykeltur rundt på Amager, og dagen endte med masser af smil på læben. Især da jeg forlod Dragør  med vind i ryggen, lå jeg med 40 km/t og slappede af – WOW det er fedt! Dog var det knap så fedt da jeg 10 min efter vendte om og kørte i stik modvind. Da savnede jeg igen at løbe i skov, og ikke skulle tænke på den ‘skide’ vind:) Her er et par stemningsbilleder fra turen:

foto-1 foto-2 foto

I tråd med sidste oplæg, kan man via videoen nedenfor komme endnu tættere på det nok mest ekstreme løb til dato, Barkley. Tjek traileren ud, og skulle der være interesse, kan hele dokumentaren købes via linket her.

– Andreas

Skriv et svar

