Drømmene dør aldrig

Selvom man går og er skadet og derfor ikke kan løbe, kan man stadigvæk godt gå og drømme. Det er måske især i disse nedgangsperioder, at hjernen i stedet for benene får lov til at arbejde. For mit vedkommende kan jeg nogen gange drømme mig helt væk fra hverdagen, og endnu vigtigere væk fra den frustration der stødt vokser. Jeg vil løbe som jeg gjorde før alle problemerne, som f.eks. den gang jeg løb med min ven Thomas Lind i Dyrehaven i forbindelse med de første optagelser til dokumentarfilmen ‘Ultra’:

Dyrehaven pix 1

Pt finder alt løb sted i hjernen og i alle de løb jeg en dag håber at kunne deltage i. Min liste ser således ud – hvordan ser din ud? Keep dreaming!

Løb fremtid 2

 

– Andreas

Skriv et svar

