Hvem er bange for lidt bølgebrus??

Status på mit venstre knæ efter knap to ugers hvile/gang, ser lysere ud end ventet. For blot en halv uge siden lod jeg krykken stå, og begyndte derfor så småt at gå rundt på begge ben. Gang uden krykke viste sig at give ømhed i knæleddet, som om at ledfladderne ikke var klar til belastningen endnu. Det betød et ‘kærligt gensyn’ med krykken (i hate it!)!! I dage har jeg så nu igen gået rundt uden krykke, og YES- det virker sgu! Der er nu ingen smerter, og jeg kan gå 98 % normalt uden at halte. Knæet føles stærkt, hvilket nok skyldes at al overskydende væske er forsvundet fra leddet samt at tabet af muskelmasse har været minimalt i processen. I dag cyklede jeg Kbh C rundt på cykel, hvilket var den fedeste følelse igen at være i bevægelse! Knæene ser pt således ud:

Knæ vs. knæ (12 dage efter operation)

Knæ vs. knæ (12 dage efter operation)

For et par dage siden da jeg sad med benet i vandret position, faldt jeg over denne video. De her surfere er vist ikke bange for at få lidt bølge brus i hovedet. Jeg tror i hvert fald at jeg personligt ville stille mig blandt det fokuserede publikum på land, og lade vandhundene gå amok på deres korkbrædder. Check it out – i HD selvfølgelig!

Derudover fandt jeg samme sted en MTB film fra en våd dag, med fantastiske optagelser fra den mørke og dystre skov. Fed kombi at natur og action på carbon stel, værd at kaste et blik på:

– Andreas

Skriv et svar

