Hvor bliver ‘ULTRA’ af??

Der er måske nogen som undrer sig over, hvad der egentligt sker med dokumentarfilmen ‘ULTRA’. Flere skrev i december og januar til mig hvor og hvornår man kunne købe filmen, og jeg lovede hurtige svar – noget jeg desværre ikke har kunne holde. Derfor føler jeg det nødvendigt, at jeg kort kommer med en status på hvad der egentligt sker – svar på hvorfor ingen har hørt noget! Situationen er kort fortalt, at vi har i spændende forhandlinger, som desværre ikke er lyn hurtige. Processer tager tid, og dette er et glimrende eksempel. Derfor håber jeg og ikke mindst gruppen bag filmen, at I vil have tålmodighed endnu en gang. Vigtigst af alt er, at dokumentarfilmen med garanti vil ‘komme ud’ til alle der skulle have interesse, uanset landsdel – det lover jeg. Jeg lover også at der vil komme nyt om situationen i foråret, gerne inden for den kommende måned. Så i må lidt endnu nøjes med traileren og andre fantastiske løbedokumentare der findes på internettet:)

Fandt dette nummer, håber i også kan lide det!

Jeg håber at i kan vente lidt endnu!

– Andreas

Skriv et svar

