Når alt ser gråt og kedeligt ud, bringer ‘Slaraffenland’ lyset

Det er ikke kun vejret der pt. ser gråt og kedeligt ud, det samme går den kommende uge for  mit vedkommende. I dag blev det til den sidste træningstur i denne omgang, nu står den på barbering af knæ og på onsdag kikkertundersøgelse. Undersøgelsen bliver for mit vedkommende det helt store vendepunkt, nu skal kroppen have et hurtigt fix, og derefter i gear igen! Jeg er nu ikke så spændt på operationen, men i stedet fokusere mine tanker pt om hvor hurtigt jeg får genoptrænet benet – og derved kroppen. Alt dette vil tiden vise.. I sådan en situationen er det jo skønt, at man altid kan ty til Slaraffenland, og få et smil på læben og ‘én på opleveren’! So here you go my ladies and gentlemen:

Playing with the devil:

Playing with speed and high risk of injuries:

Og som en prikken over i’et, bringer jeg denne MUST SEE SHORT FILM, som kræver HD og fullscreen:

God søndag

– Andreas

Skriv et svar

