Knæoperation i sigte:/

Som ventet endte dagens forundersøgelse på Ortopædkirugisk afdeling i Hillerød med at jeg om kort tid skal under kniven, da MR-scanningerne ikke giver det fulde billede af hvad problemet egentlig er. Mine tanker omkring dette er meget splittet. På den ene side er jeg glad for at der nu bliver gjort noget aktivt og at der er sat dato på. Omvendt kan jeg ikke undgå at frygte det værste ift. genoptræningen, som selvfølgelig afhænger af hvad de finder i leddet – er det en mindre brusk skade eller er der tale om brud på menisk? Den generelle melding var dog, at på dag-kirurgisk afdeling, kan de fleste patienter selv gå hjem efter operation, se det er da godt nyt! Men dagen i dag gav også anledning til smil på læben, grundet de meget uventede spørgsmål som lægerne stillede mig. F.eks. om jeg kunne lave underbid (WTF)???? Om jeg var blind og/eller døv (det kunne anæstesilægen heldigvis selv vurderer), om jeg havde fået lavet huller i fortænderne mm.. Nåede ikke helt at finde ud af hvorfor lige netop disse spørgsmål blev stillet, ville nødig være besværlig:) Jeg må glæde mig med lækker video materiale fra andre eventyrs folk – enjoy!

– Andreas

Skriv et svar

