Gode nyheder skal fejres med snowboard til ekstremerne

Dagen startede bedre end ventet. En mail var dukket op på min mailboks, og i den stod der svaret på MR-scanningen. Der er ikke tale om en menisk skade, men tilgengæld er der inflammation af en slimhinde strengene, ved navn “Medial Plica Syndrom”. Jeg hæfter mig ved teksten hos SportNetDoc: “Belastningen af knæet efter operation kan starte så snart at smerterne og hævelsen i knæet er forsvundet. I bedste fald er fuld aktivitet mulig efter et par uger”. Jeg krydser fingre for at det går så vel!

Helt tilfældigt faldt jeg over denne trailer for filmen “Further”, en snowboardfilm der virker til at presse elementet til grænsen, og ja.. Jeremy Jones er med på holdet, hvem ellers???. Laviner, kæmpe gletcherspalter der skal hoppes over samt, umenneskelige fald der skal tackles.. Puha, man får helt sved på panden! Brug lige 2 min på at se den – tak til Teton Gravity Research for flot produktion:

Skulle man have lyst til at se mere, kan filmen købes på Vimeo for 9 Dollars via linket her!

– Andreas

______________

Film event Hobro: Noget der desværre er knap så fantastisk, var gårsdagens film event i Hobro. Desværre måtte vi efter flere timers elektroniske udfordringer sande, at de 80 passionerede løbere bl.a. fra “Fjorløberne Hobro”, ikke kunne få leveret det produkt, de ellers havde betalt for. Os arrangører ønsker at give en samlet underskyldning for, at alt den pågældende aften, ikke forløb som ventet, men vi arbejder i den kommende tid for at finde en løsning!

Skriv et svar

