Endnu et mål for 2013 – Transalpine

JUUHUUU, så ligger det fast. Til august drager min ven Jonas og jeg til Tyskland, for at deltage i det klassiske etape-løb, Transalpine. Løbet strækker sig over 8 dage og byder på i alt 320 km og 15.000 højdemetre. Løbet starter i Tyskland i Oberstdorf, hvorefter man løber til: Lech am Arlberg (Østrig), St. Anton am Arlberg (Østrig), Samnaun (Schweiz), Scuol (Schweiz), St. Valentin am Reschenpass (Italien), Sulden (Italien), Latsch im Vinschgau (Italien) – Jesus en lang rute, bliver vist nok første gang at jeg under sammen konkurrence oplever 4 forskellige lande:) Ruten for 2013 skulle være en smule anderledes, men her er 2012 udgaven:

Transalpine rute

Jeg har på nuværende tidspunkt ingen ide om hvad Jonas og jeg vil gå efter af mål, dog er jeg ret sikker på at vi vil mere end at gennemføre – vi vil konkurrere:) Men nu skal jeg muligvis lige over en operation i knæet, men så er der da lidt at tænkte på og glæde sig til. Ud fra hvad jeg kan se, bliver det et smalt dansk fremmøde, da der kun udover os er to løbere fra Fredericia ved startlinjen; Tonni Bager og Morten Knudsen. Hvad jeg umiddelbart kunne se, var tilmeldingen stadigvæk åben – så til dem der har lyst til eventyr i august/september, så er det bare om at komme ud af hullerne og få tilmeldt sig!

– Andreas

Skriv et svar

