Team Salomon 2012 i billeder

Endelig blev det d. 17/12, dagen hvor jeg skulle en tur forbi idrætsafdelingen på Bispebjerg Afdeling. Som ventet, skulle lægen først hive og trække i knæet, og som hos de 3 forrige fysioterapeuter, var der intet at mærke. Derefter blev ultralydsscanneren  tændt, og som hos fysen Christian Neergaard, viste den heller ikke noget mærkværdigt (REALLY??!!). Jeg viste at jeg skulle igennem disse trin som en del af første tjek, men som jeg startede med at fortælle lægen, ville han ikke finde noget – og det gjorde han så heller ikke.. Godt nyt er at jeg nu er videresendt til MR-scanning, men som lægen gav udtryk for, “så går der nok en måneds tid, før at scanneren er ledig”.. Så jeg venter lige en måned til:/ Udsigterne for konkurrence i foråret ser knap så gode ud pt..IMG_3165[1]

Med De halv-sløje nyheder i baghovedet, kørte jeg hjem og søgte straks noget, til at vende humøret igen. Her faldt jeg over Team Salomon billeder, som jeg har samlet hen ad året.. Dem skal i da også have fornøjelsen af, som første afrunding på år 2012!IMG_2738 IMG_2737 IMG_2736 IMG_2735 IMG_2734 IMG_2729 IMG_2728 IMG_2694 IMG_2692 IMG_2691 IMG_2687 IMG_2681 IMG_2677 IMG_2676 IMG_2675 IMG_2653 IMG_2652 IMG_2651 IMG_2650

– Andreas

 

Skriv et svar

