ULTRA tog Århus med storm

Det var en skøn dag i går, da jeg om aftenen havde premiere i Århus på filmen ULTRA. Salen var fyldt, og publikum virkede efter filmen tilfredse med produktet jeg kom med. Danske legender såsom Søren Skytte, Kent Møller mm. var mødt op, det samme var Team Vulk der nok løb med aftenens gladeste ansigter – sådan er de bare:) Ligeledes var det interessant, at der i går var mødt mange unge (jævnaldrende) løbere op, som alle virkede tændte på inden for de kommende år at dyrke ultraløb. Bl.a. blev jeg efter filmen spurgt om hvilket løb der er det hårdeste i verden, og det spørgsmål havde jeg ikke et klart svar på. Men uanset hvad, så virkede han motiveret til at løbe langt – rigtig langt:)ULTRA pix

På vejen hjem i toget, sad jeg og kiggede på startlisten til Hammer Trail 100 Miles 2013. Hold da op der er mange der stiller ved start, og ikke mindst mange dygtige og meget hurtige løbere såsom Henrik Leth Jørgensen og Jesper Noer. I den kommende tid, vil jeg forsøge at interviewe nogen af de kommende deltagere, og høre lidt om hvad de forventer. Så der er lidt at glæde sig til! Skulle man sidde og være i tvivl om hvad Hammeren egentlig byder på af udfordringer, så se med her:

Husk at tilmelde jer Salomon Trail Tour 2013, tilmeldingen er netop åbnet! Der vil i år være 10 løb at vælge mellem spredt ud over det danske land, og i år melder Rebild og Fåborg om distancer på over 20 km. Du kan tilmelde dig via linket her!

– Andreas

Skriv et svar

