En uge til dommens time

Om præcis en uge, mandag d. 16/12, vil jeg få endeligt svar på hvad der er galt med mit venstre knæ. Bispebjerg byder op til besøg, for jeg vil møde op med forventning om at få foretaget en CT-scanning, og ikke al det snak dér.. Jeg er træt af at tale, nu skal der handles! Jeg går pt. med en forventning om at en operation vil være oplagt, da der ikke er sket forbedring af to måneders inaktivitet. For få år siden blev jeg opereret i højre knæ, og det har ikke haft det bedre siden – så jeg har det helt ok med en operation, selvom der selvfølgelig altid medfølger en vis risiko, når lægerne begynder at skære i en. Grundet denne lidt specielle situation, skal vi nu have noget til at varme lidt og give smil på læben – jeg vil mene at begge er “must sees”:

– Andreas

Skriv et svar

