DAFF & ULTRA kommer til Århus og Struer

Det blev for kort tid siden offentliggjort at DAFF og vores film “ULTRA” kommer både til Århus og Struer, hvilket jeg er super glad for. Det gælder om at brede budskabet ud, og her kunne man ikke ønske sig mere end at det skete gennem adventure film festivalen DAFF. Man kan allerede nu købe billetter til begge byer HER, København er desværre udsolgt.

Jeg tjekkede for kort tid siden billetsituationen for filmen i Århus, og der er stadigvæk rigeligt med pladser at vælge mellem. Så nu gælder det bare om at vælge de bedste sædder og få booket billetten! Jeg vil selvfølgelig være til stede i Århus.

– Andreas

3 responses to “DAFF & ULTRA kommer til Århus og Struer

  1. Hej Andreas jeg kan desværre ikke komme til Århus eller Struer. Men er der mulighed for at se filmen på et andet tidspunkt. Jeg bor i Esbjerg.

    Med venlig hilsen
    Lars Kikkenborg

    • Hej Lars.

      Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt give dig et klart svar, da jeg går i forhandlinger efter premieren. Men hold øje med bloggen i december/januar måned, da der vil blive postet et oplæg så snart jeg ved mere:) Flere har nemlig spurgt! Men uanset hvordan det hele ender, skal den nok blive offentliggjort i vinter/forår:)

      – Andreas

Skriv et svar

