Inspirationen har ingen ende

I dag har teknologi blandet med passionerede mennesker skabt en inspirations kilde, som ingen ende vil tage. Tænk på alle de mennesker der hver dag enten griber løbeskoene, surfbrættet, wing suit’en, kameraet eller cyklen og udlever den drøm/det eventyr som vi alle drages af. Netop et af disse fantastiske mennesker skal vi høre lidt om nu, nemlig den fantastiske fotograf Jimmy Chin:

Inden for Base Jumping har Soul Flyers også en helt speciel passion, med det jeg vil kalde sociale spring. De springer på en måde som jeg ikke ser andre gøre, og går det enormt underholdende at se på. Bestemt inspirerende, men om jeg nogensinde kommer til at springe fra en klippe, tvivler jeg dog på:)

Sidst men bestemt ikke mindst slutter vi af med en trailer til filmen “Samsara”, som er et resultat af 5 års filmoptagelse, i 25 lande med et 70 mm videokamera. Filmen minder os alle om hvor fantastisk verdenen er, med smuk natur og spændende og forskellige kulturer. Et frisk pust til rejselysten, gogo!

Til sidst kan jeg berette fra film produktionen, at del 1 netop er i hus – og det ser hamrende godt ud. Glæd jer til DAFF 2012!

– Andreas

Skriv et svar

