Succes i det græske

Så er jeg hjemvendt igen fra det sydlandske, med et par meget ømme ben og fødder, men ligeså stolt sjæl:) 2012 skulle vise sig fra den varme side, med op mod 35 grader i skyggen på første dagen, og med et mandefald fra cirka 350 (tilmeldte) til kun 72 gennemførte. Puha det var også varmt!

Min placering endte på en 50. plads, hvor jeg desværre tabte 8 placeringer de sidste 9 km pga. smerter i højre svangbue. Tiden lød på 34.49.50, og jeg kan nu kalde mig for yngste dansker nogensinde, yngste finisher i år og eneste gennemførte dansker i år. Race report coming up!

– Andreas

Skriv et svar

