Smuttur til Bergen

Efter at have valgt ikke at løbe Grand Raid des Pyrenees her i slutningen af August, ville jeg finde et andet lille eventyr at bruge den nu frie weekend på. Tirsdag aften fandt jeg en billig flybillet til Bergen i Norge og var derefter i Bergen fra onsdag aften til lørdag aften.

Det var en fantastik tur, som både bød på regnvejr og solskin, hvile og anstrengelser og vigtigst af alt – den mentale opladning, jeg havde håbet på🙂

Bergen byder på helt fantastiske landskaber, og jeg fik om fredagen en lang tur på 13 timer, hvor jeg kom på toppen af Gullfjellet. Det var en skøn lang dag, hvor vejret var med mig, og hvor jeg fik fornøjelsen af at orientere en masse udenfor de få stier, der var i området.

Se et par billeder fra turen her:

– Thomas

Skriv et svar

