Hvalsø Trail Tour

I det i dag en lørdag i “trailens” tegn, og den blev fejret! Et hav af mennesker mødte op, klar til start kl 11.00 – klar til at give den gas på over 10 km kuperet terræn. Det de ikke vidste, var at der bl.a. ventede et mosehul som skulle passeres, og mit bud vil være at det var 50 cm dybt:) Tak for en god dag til alle jer løbende – kanon vejr og stemning!

Og så kunne jeg forresten ikke dy mig, da jeg i salgboden så et par skinnende Salomon S-Lab Sense sko stå – i lige min størrelse. De sad anderledes end jeg havde ventet, sad godt tæt til foden grundet den form for “sok” der er indbygget. Og damm den er let! Ser frem til at løbe i den!!

Derudover fortjener Martin Paldan ros for sine billeder fra løbet i Hvalsø. Han gør det sgu godt, og kan bestemt anbefales til alle former for sports events! Her er et eksempel:

– Andreas

Skriv et svar

