UTMB – et unikt tilbageblik

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke før er faldet over denne video, for den er jo i absolut top-klasse. Det er The North Face der har produceret filmen, hvor man følger løbet fra start til slut, mens atleterne fra Team North Face udtrykker deres erindringer fra løbet. Især Sebastien er i fokus, da han i store dele af løbet løber sammen med frontgruppen, bestående af Iker, Kilian og Miguel. Nyd den med en kop varm kaffe i hånden, for den er det hele værd!

Derudover fandt jeg helikopter-optagelserne fra løbet, så er man lidt nørdet og elsker det bjergrige terræn, så tag også et kig her:

Til sidst vurderer jeg, at der i blogoplægget er plads til et nyt nummer, der i min hverdag er med til at inspirere min træning! Enjoy:

– Andreas

Skriv et svar

