Spartathlon 2012 tilmeldt + tilbud om trailløb

Endelig kunne jeg i dag få min lægeerklæring i hånden, og sende min ansøgning afsted til ledelsen for det græske 246 km løb; Spartathlon. Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at jeg får startnummer, desværre får jeg først svar til juni. Men hvis jeg får et startnummer, vil det være den bedste gave op mod WS100, der finder sted d. 23. juni:)

Derudover vil vi gerne reklamere lidt for de fantastiske tiltag der finder sted blandt de danske trailløbere. Et af slagsen er Moses Løvstad alias “Trailløberen”, der har lagt et indlæg op på sin faceside, at der løbes 32 km på det blå spor d. 22/2. Turen starter ved Allerød st. kl 9.00 om morgenen, og tempoet er stille og roligt. Så har du blod på tanden, så er det bare om at joine:)

Moses Lovstad alias "Trailløberen"

– Andreas

One response to “Spartathlon 2012 tilmeldt + tilbud om trailløb

Skriv et svar

