Mors 100 Miles artikel fra Løbemagasinet

Nedenfor kan I læse artiklen om mit debut på 100 miles strækningen på Mors. Artiklen blev bragt i Løbemagasinet i denne måned. Kan anbefale Mors 100 miles til alle der vil have debut på 100 miles, da den er flad og ikke mindst hyggelig. Ønsker du at læse artiklen, skal du trykke på billed 1, og derefter trykke på “Permalink” under selve billedet.

– Andreas

2 responses to “Mors 100 Miles artikel fra Løbemagasinet

  1. Var dette dit første Ultra eller hvilken tidligere indgang til Ultra har du haft? Mest af egen nysgerrighed da jeg godt kunne tænke mig at har lidt info på hvordan man på en god måde kunne træde ind på Ultra området

  2. Hej Sune. Umiddelbart tænker jeg, at 100 miles er en stor mundfuld hvis det er dit første ultra. Jeg startede selv med at løbe et privat selv-arrangeret 69 km løb, dernæst 100 km til ALOT i april + 50 miles til Hammer Trail på Bornholm inden jeg så deltog i Mors 100 miles.
    Jeg kan anbefale at du f.eks. først løber ALOT 100 km eller 6 timer til 24run, og synes du det er sjovt og at kroppen kan tåle belastningen, så søg mod de længere distancer:) Det du især vil lære på de lidt kortere distancer, er at tackle ultra rent mentalt. Jeg oplevede flere til Mors 100 som havde svært rent mentalt at tackle 161 km som skulle løbes på en gang. Så tag et skridt ad gangen, og så vil du hurtigt kunne give den gas på en 100 miles strækning:)

    Held og lykke med træningen!
    – Andreas

Skriv et svar

