Salomon ny sponsor

Frem mod august måned 2012 vil Salomon støtte mig med trailsko, ved at sponsorere to fede modeller; XT-Wings S-Lab 4 og Speedcross 3. Sponsoratet er en kæmpe hjælp og vil i den grad være med til at optimere min træning, og dermed forbedre mig frem mod Western States 100 til sommer. Begge modeller er nøje udvalgt, da Speedcross’en vil give mig optimalt greb og støtte på de intense og stejle ture i blødt/vådt terræn, hvor XT-wings 4 mere er tænkt til de længere trailture med varieret underlag. Pt. Er jeg i gang med at gå/løbe dem til, og ser frem til næste uge, hvor den skal have fuld gas i skoven!

Test af begge skomodeller vil blive blogget senere i 2012, så der er lidt at glæde sig til:)

– Andreas

Skriv et svar

