Western States 100 startnummer i hus

Forrige lørdag fulgte jeg lodtrækningen i Californien, om hvem der ville få startnummer til WS100 2012. Jeg undrede mig over at der stort set ikke var nogen udlændinge på listen da lodtrækningen var slut, men håbede af den grund at jeg havde en chance, da der hvert år er afsat x antal numre til ikke amerikanske løbere. Og rigtig nok – dagen efter var der en mail i min indbakke der fortalte at jeg var blevet udtrukket blandt de heldige løbere. CRAZYYYYYYYY! Jeg troede ikke mine egne øjne, og da mit navn stadigvæk ikke var på den uofficielle startliste, følte jeg behov for at kontakte løbsledelsen for at høre, om det nu kunne være rigtigt. Heldigvis bekræftede de det, hvor de sidste i mailen skrev; “Congratulation – start training”. FEDT – nu er det bekræftet!

Mit mål er at gennemføre løbet på under 24 timer, for derved at få sølv-bæltespændet. Men en eksakt tid er på nuværende tidspunkt ikke fastsat. Tjek startliste her.

– Andreas

One response to “Western States 100 startnummer i hus

  1. Tillykke det må være så stort at få lov til at deltage i sådan løb. Alt det bedste og håber din træning frem til løbet bliver lige så stor en fornøjelse🙂

Skriv et svar

