Lidt musik…

Jeg havde en skøn løbetur på et par timer i regnen i går. Jeg kan nogen gange komme ind i sådan en helt afslappet og behagelig stemning, når jeg løber i regnen og bare nyder vandets kølende effekt i ansigtet.

Specielt fedt var det i går fordi jeg for første gang i et langt stykke tid løb med musik (jeg synes altid det er federe, når jeg ikke plejere at gøre det🙂 ). Der er jo helt utroligt meget god musik derude, men jeg fik alligevel lyst til at dele et par numre med jer!

Først nummeret “Pumped Up Kicks” af Foster the People. Et virkelig fedt nummer!

Filmen “Drive”, der er instrueret af danske Nicolas Winding Refn, indeholder et skønt soundtrack, hvor blandt andet denne sang er fra: (Filmen er i øvrigt også meget anbefalelsesværdig!)

Det her nummer fra “Den Sorte Skole” har længe været et hit. Og da det kom i mine øre i går fløj jeg afsted!

Endelig skal I også lige have et dubstep-nummer, som er bedst derhjemme med en god bas. Men der er det til gengæld også virkelig godt🙂

Skriv et svar

