Kongen af bjergene tager et medie break – part 2

Vi bringer her del 2 om Kilians vej til at finde fornyet motivation, ved at søge tilbage til sine rødder. Spændende er det at se, at Salomon har lagt ny strategi for “brandingen” af Kilian. I de nye videoer er der flere primitive optagelser, f.eks. hvor Kilian selv optager mens han løber, færre farver i billedet og uden tekniske detaljer såsom slowmotion mm. Dette gør det selvfølgelig mere personligt, som om at det er Kilians historie der bliver fortalt og ikke Salomons, hvilket jeg føler kan snyde lidt.

Kilian kommer selv ind på, at de sidste år har indebærret meget mediebevågenhed, og da jeg så part 1 fornemmede jeg, at det især var medierne han ville have et break fra. Men hvorfor ser man så pludselig en part 2? Og hvorfor slutter part 2 af med at fortælle os seere, at der kommer en ny video allerede d. 18/11? Jeg begynder i hvert fald straks at tvivle på, om Kilian får den ro han har brug for. Jeg håber jeg tager fejl – men døm selv:)

– Andreas

Skriv et svar

