Red Bull ny samarbejdspartner til Mors 100 Miles

I dag blev det bekræftet fra Red Bulls side, at de vil støtte mit løb til Mors 100 Miles. Red Bull sponsorere deres populære drik til når jeg skal holde mig vågen om natten. Da mit mål er at gennemføre inden for 20 timer, risikerer jeg at løbe i mål kl. 05.00 om natten, så Red Bulls støtte bliver glædeligt modtaget!

Derudover smider jeg lige et billede op af de energiprodukter jeg tager med mig, samt protein til når jeg rammer målstregen!

Til Mors 100 medbringer jeg følgende:

På billedet er der:

  • Shorts
  • 2 stk tights, m/u kompression (Odlo & Salomon)
  • 3 stk sokker, m/u kompression (Falke & CEP)
  • 2 stk løbe t-shirts (Nike & Odlo)
  • Neon refleks vest (Newline)
  • 2 stk Asics Kayano sko
  • Buff
  • Langærmet tynd trøje (Odlo)
  • Fleece (Haglöfs – til mållinjen)
  • Shuffle samt høretlf
  • Creme med kamfer

2 responses to “Red Bull ny samarbejdspartner til Mors 100 Miles

  1. Hej

    Har lige et spørgsmål omkring Odlo. Har hørt at det skulle være et godt produkt til løb, men hvad er dine erfaringer med det? Og hvad pris klasse ligger det i? Håber du kan svare på mine spørgsmål =D

    Hilsen Tim

    • Hej Tim

      Jeg har i flere år løbet i Odlo, og synes at det er blandt de bedste syntetiske produkter der findes. De har lidt forskellige prisklasser, alt afhængigt af hvor teknisk det skal være. Evolution serien er ret dyr, men her får du forskellige tykkelsen af syntetisk materialer i samme produkt, da du sveder mere i nogen områder frem for andre. Men de helt klassiske t-shirt og tights er på prisniveau med de fleste andre såsom Nike, Newline osv.. Mærket er en smule konservativt ang. udseendet, du finder ikke nogen vilde farver, men det holder – i lang tid!!

      Håber det var svar nok! Du kan prøve det i bl.a. Eventyrsports butikkerne rundt omkring i landet samt hos Marathonsport mener jeg!

      – Andreas

Skriv et svar

