Mors 100 Miles – 1 week to go..

Nu er der kun 1 uge til at Mors 100 Miles bliver skudt i gang, yes! Jeg mangler et træningspas på 20-25 km i morgen, og ellers skal der blot hviles, spises og soves:)

I år skulle der være et hav af topultraløbere, bl.a. landsholdsløbere fra Ungarn, Italien og DK. Bl.a. sidste to års vinder Attila Vozar stiller til start, hvor han i 2009 løb i mål i tiden 13.28, crazy! Ruten ses her:

Målet for mit vedkommende er at gennemføre under 20 timer, dog vil jeg ikke ligge stille ud, men i stedet løbe de første mange kilometer med 10-11 km/t. Jeg vil forsøge så længe som overhovedet muligt at holde tempoet, men er samtidig også indstillet på at kriserne kan få en afgørende betydning for farten/tiden.

Jeg ser sindsygt meget frem til løbet, er tændt rent mentalt – nu skal det bare overståes:)

Video fra tidligere sæson:

Skriv et svar

