Træningsprogram uge 34

Uge 34 har været en uge med blandede følelser. Tirsdag kom jeg til at slå mit knæ ind i en dørkam i min lejlighed, hvilket gav store smerter! Derfor løb jeg kun 5 km onsdag for at få mit knæ “i gang igen”, hvilket betød at km-regnskabet pludseligt ikke stemte:(

Heldigvis endte det med at virke perfekt for mit knæ at løbe en kort tur, og torsdag løb jeg mig selv i sænk på en 31 km lang terræntur – YEAH!! Regnskabet endte på ca. 107 km, hvilket er acceptabelt:)

  • Mandag: 22 km løb
  • Tirsdag: Knæ aflyste styrketræningen af ben (tirsdag-onsdag)
  • Onsdag: 5 km løb
  • Torsdag: 31 km terrænløb: http://iform.dk/ruteplanner/holte/geelsskov-til-vaerloese-tr
  • Fredag: Hvil
  • Lørdag: 22 km (med korte intervalløb)
  • Søndag: 22 km (stille løb 20 %, hurtigt løb sidste 80 %)

Nedenfor kan du følge et andet træningspas på lidt højere niveau, nemlig den professionelle triathlet og ITU superstjerne Javier Gomez – Enjoy:

– Andreas

Skriv et svar

