Træningsuge 28

Mors 100 Miles nærmer sig med hastige skridt, og derfor irriterer det mig at jeg i denne uge har haft problemer med mine ben. Problemet er ved lægmusklerne omkring skinnebens knoglen (midt på), hvor jeg har haft stikkende smerter, og ligeledes har været meget øm ved tryk/kompression. Jeg kunne forestille mig at det har været en mindre overbelastning, og netop derfor har løb ikke været i fokus i denne uge.

  • Mandag: Styrketræning 45 min
  • Tirsdag: Moderat tempo på cykel, 60 km
  • Onsdag: 10 km løb
  • Torsdag: 30 km intenst cykling + 30 min styrketræning
  • Fredag: Løb 20 km
  • Lørdag: Løb 10 km
  • Søndag: Hviledag
Benene har gennem ugens løb fået det bedre, smerterne er mindsket og jeg kan nu igen begynde at løbe.

Skriv et svar

