Træningsuge 26

Kort vil jeg illustrere den første uge efter min lille skade i fod og knæ. Enjoy:)

  • Søndag: 15 km løb
  • Mandag: 50 km cykel + 1 times styrketræning
  • Tirsdag: 20 km løb
  • Onsdag: 60 km cykel + 30 min styrketræning
  • Torsdag: Hviledag
  • Fredag: 27 km løb
  • Lørdag: 30 min cykel (intenst niveau på rulle)
  • Søndag: 16 km løb
Konklusion:
Cykel: 110 km + 30 min rulle
Løb: 78 km
Styrketræning: 2 omgange, 1,5 time
Tilfreds:)
Jeg føler mig godt tilpas, tager dog en hviledag i morgen (mandag:) )
Frem mod Mors 100 miles vil jeg hver uge uploade mit træningsprogram.
God træning til alle!

Skriv et svar

