Extrem Maraton 2011

Jonas og jeg deltog i weekenden i Extrem Maraton – et 70 km orienteringsløb i skovene omkring Silkeborg, der forløber over to dage, hvor man selv står for at have sit udstyr med i rygsækken.
Vi endte med en fornem 3. plads i et snævert felt og havde en rigtig god weekend. Men dagene op til og de efterfølgende dag var knap så sjove🙂

Både Jonas og jeg havde haft problemer i tiden op til løbet. Jeg havde fået en nerve i klemme i ryggen og Jonas havde problemer med sit knæ. Det var derfor først fredag aften – efter en kort “prøveløbetur” – at vi endeligt besluttede at vi ville give det et forsøg.

Vi mærkede ikke noget til vores knæ- og rygproblemer under turen. Til gengæld blev vi udfordret gevaldigt af det kuperede tærren og de udfordrende postplaceringer. Så vi fik stort set ondt alle andre steder🙂

Det var et par rigtige gode dage i skovene omkring Silkeborg og tak til Team DareDevils for et godt arrangeret løb med masser af højdemeter og våde fødder. Jeg skriver måske en uddybende rapport om turen, når jeg har bedre til, nu vil jeg pleje mine trætte ankler!

– Thomas

Skriv et svar

